وب سایت دکتر کرمانی: پیاز، هویج و سیر در روغن زیتون پخته می شوند تا نرم و کره ای شوند سپس با نخود و آب مخلوط می شوند تا سسی پوره ای شکل و زیبا بسازند تا روی پاســتا را بپوشاند. خواندن همین جمله کافیست تا به پختن این پاســتای خوشمزه میل پیدا کنید. اگر از افراد وگان یا گیاه خوار هستید که حتما تا الان متوجه شده اید این غذا مخصوص خودتان اســت. اینگونه دستور پخت ها یک پیام حیاتی در خود دارند و آن پیام این اســت که هر جا کربوهیدرات به کار بردید حتما در کنارش فیبر، پروتئین و روغن های ســالم را نیز به کار ببرید.

کربوهیدرات دشمن ما نیست به دردمان هم میخورد ولی برای اینکه جلوی جذب سریعش را بگیرید و مدت زمان سیری خود را افزایش دهید به دیگر درشت مغذی ها در کنارش نیاز دارید. بسیاری از کسانی که می گویند هرچه می خوریم باز هم گرسنه ایم دقیقا اشتباهشان در ترکیب نا صحیح مواد غذایی اســت.

1293865 610 پاســتا با سس نخود؛ کربوهیدرات در کنار فیبر

طرز تهیه:

۱-روغن زیتون را در ماهی تابه و روی حرارت متوسط گرم کنید.

۲-پیاز، هویج و سیر خرد شده را اضافه کنید و به مدت ۸ دقیقه بپزید.

۳-میکس پیاز، نخود، آب، نمک و فلفل را در مخلوط کن قرار دهید، سپس آنقدر مخلوط کنید تا خوب نرم شوند.

۴-سپس سس بدست آمده را روی پنه هایی که تازه پخته شده اند و هنوز داغ هستند بریزید و روی سس جعفری و ریحان بریزید.

۵-غذا را بلافاصله سرو کنید.

اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده در این دستور پخت برای ۴ وعده اســت. یک وعده از این غذا شامل یک فنجان می باشد.

اطلاعاتی که در ادامه خواهد آمد مربوط به یک وعده از این غذا می باشد.

  • کالری: ۳۹۳
  • چربی در یک وعده: ۱۲٫۳ گرم
  • چربی اشباع در یک وعده: ۱٫۷ گرم
  • چربی غیر اشباع در یک وعده: ۷٫۶ گرم
  • چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: ۱٫۷ گرم
  • پروتئین در یک وعده: ۱۲ گرم
  • کربوهیدرات در یک وعده: ۶۱ گرم
  • فیبر در یک وعده: ۱۰ گرم
  • کلسترول در یک وعده: ۰٫۰ میلی گرم
  • آهن در یک وعده: ۳ میلی گرم
  • سدیم در یک وعده: ۵۳۲ میلی گرم
  • کلسیم در یک وعده: ۶۲ میلی گرم
  • قند در یک وعده: ۴ میلی گرم
  • قند اضافه شده در یک وعده: ۰ میلی گرم

داغترین اخبار و رویداد های ایـــران و خارج
این مطلب در این ساعت از سایت توما در بخش خبری ارســال گردیده اســت
این بخش شامل خبر های ورزشی نیز میباشد
میتوانید خبر فوق را به اشراک بگذارید

نوشته پاســتا با سس نخود؛ کربوهیدرات در کنار فیبر اولین بار در مجله آنلاین توما. پدیدار شد.

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما